Sprzęt

fot. Mateusz Jagielski / PSP / PhotoactionSilnik

Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suw, rzędowy silnik, 16- zaworów, DOHC
Pojemność skokowa: 599 cm3
Średnica x skok tłoka: 67.0 mm x 42.5 mm
Stopień sprężania: 13.1 : 1
Moc maksymalna: 91.0 kW (123.8PS) @ 14 500 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 65.7 Nm (6.7 kg-m) @ 10 500 rpm
Układ smarowania: Mokra miska olejowa
Gaźnik: Wtrysk paliwa
Typ sprzęgła: Mokre, wielotarczowe, ze sprężyną śrubową
Układ zapłonu: TCI
Układ rozrusznika: Elektryczny
Skrzynia biegów: Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy: Łańcuch

fot. Mateusz Jagielski / PSP / PhotoactionPodwozie

Rama: Odlewana z aluminium, Deltabox
Układ przedniego zawieszenia: Odlewana z aluminium, Deltabox
Skok przedniego zawieszenia: 115 mm
Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy: 24º
Tor: 97 mm
Układ tylnego zawieszenia: Wahacz, (wahaczowe)
Skok tylnego zawieszenia: 120 mm
Hamulec przedni: Podwójne tarczowe, Ø 310 mm
Hamulec tylny: Jednotarczowe, Ø 220 mm
Opona przednia: 120/70 ZR17M/C (58W)
Opona tylna: 180/55 ZR17M/C (73W)

Wymiary

Długość całkowita: 2 040 mm
Szerokość całkowita: 705 mm
Wysokość całkowita: 1 100 mm
Wysokość siodełka: 850 mm
Rozstaw kół: 1 380 mm
Minimalny prześwit: 130 mm
Masa z obciążeniem: 189 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 17.0 litrów
Pojemność zbiornika oleju: 3.4 litrów

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress